Ndërrimet dhe kthimet
Anulimi:
Klienti ka të drejtë të anulojë marrëveshjen dhe të kthejë blerjen e tij brenda 14 ditëve kalendarike pa justifikim. E drejta për anulim do të skadojë 14 ditë kalendarike pas ditës në të cilën Klienti ka marrë produktin ose produktin e fundit kur kishte disa mallra nën një porosi.
Për të ushtruar të drejtën e anulimit, Klienti mund të përdorë formularin e tërheqjes që CIBELES ka dërguar me email në kohën e konfirmimit të porosisë dhe ta kthejë atë në adresën e mëposhtme të email-it: sherbimiklientit@versetparfums.com.
Konfirmim. CIBELES do t'i dërgojë Klientit një email që konfirmon marrjen e dokumentit të tërheqjes dhe se ai është marrë brenda periudhës 14 ditore të parashikuar nga Rregulloret e Kontratave të Konsumatorit (Informacion, Anulim dhe Tarifa Shtesë) 2013 (SI 2013/3134).
Kthimi i Produktit. Klienti duhet të vazhdojë pa vonesë dhe të kthejë menjëherë Produktin/Produktet, sapo të marrë konfirmimin nga CIBELES dhe, në çdo rast, brenda 14 ditëve kalendarike nga data e komunikimit me CIBELES për anulimin. Afati do të konsiderohet i përmbushur nëse Klienti e kthen porosinë para përfundimit të asaj periudhe.
Klienti duhet t'i dërgojë CIBELESme shpenzimet e veta, me postë ose me çdo mjet tjetër të zgjedhur prej tij, produktin/produktet që i nënshtrohen formularit të tërheqjes.
Për të kthyer ndonjë artikull, ju lutemi kontaktoni qendrën tonë të thirrjeve 045301355, ose dërgoni email në sherbimiklientit@versetparfums.com dhe CIBELES do t'i japë Klientit një ""adres kthimi"".
Klienti duhet të kthejë produktet pa i hapur dhe pa i përdorur ose testuar, në gjendje të përsosur për komercializimin e tyre, në paketimin e tyre origjinal dhe me të gjitha dokumentet informative. Përndryshe, Klienti do të jetë përgjegjës për zhvlerësimin e produktit.
CIBELES nuk do të pranojë asnjë kthim të dorëzuar në ndonjë adresë tjetër përveç adresës së kthimit të njoftuar Klientit dhe në asnjë rrethanë nuk do të pranojë kthim për tërheqje nga një adresë e palës së tretë.
Rimbursimi i shumës së paguar.CIBELES do t'i kthejë Klientit shumën e plotë të paguar për blerjen e Produkteve pa asnjë vonesë të panevojshme dhe në çdo rast brenda 14 ditëve kalendarike nga data në të cilën merr Produktet e kthyera. Me kusht që Klienti të ketë të drejtë për një rimbursim të plotë të kostove standarde të dorëzimit, CIBELES mund të zbresë vlerën e humbur (e cila mund të jetë aq sa çmimi i kontratës) nga shumat që është i detyruar t'i rimbursojë klientit.
CIBELES do të rimbursojë duke përdorur të njëjtën mënyrë pagese të përdorur nga Klienti për transaksionin fillestar, përveç nëse një nga mënyrat e pengon këtë. Në rastin e porosive me para në dorëzim, shuma do të rimbursohet në llogarinë bankare të treguar dhe të mbajtur nga Klienti. Klienti nuk do të ketë asnjë shpenzim si pasojë e rimbursimit. Rimbursimi do të bëhet brenda 14 ditëve kalendarike nga marrja e paketës së kthyer.
Klienti duhet të mbajë një faturë ose provë tjetër nga shërbimi i dorëzimit që vërteton se i ka kthyer produktet dhe kur i ka dërguar ato, për të demonstruar se produktet janë kthyer pa vonesë të panevojshme dhe në çdo rast jo më vonë se 14 ditë pas ditës në të cilën Klienti ka informuar CIBELES për vendimin e tij për të anuluar kontratën.